30 Temmuz 2012 Pazartesi

cat master one

ramazanın en sevdiğim tarafı ne biliyor musunuz tabiki ayak üstü çıkan saçma kavgalar zaten az önce bir tanesini gördüm bizim evin ön kapısında kavga ettiler hatta bizim butiğin yanındaki bir milyoncunun demir parçasıyla birbirlerine vurdular olan arkadaki arabaya oldu

anlatayım siyah saçlı adama topalan kelede parlak topalan tam parlağa vurmak üzereyken parlak tam çekildi adamın yumruğu arkadaki arabaya geldi.Sonra topalan parlağın kafasına falan vurdu.öyle işte e siiz ne yapıyorsunuz canlarım

(işte bu benim)


bunun çizgi öykülerini okumuştum daha çok 2-3 yaşa hatta anne karnındaki çocuğa hitap ediyor ama ben zaten pepe ve şu kel çocuk hıh kayu mu ne onuda sevmiyorum boş ve tek düze evet çünkü çizgifilm -_- ama tabikide 1.sınıfa giden kıza elfen lied izletemezsin hayattan soğutur elfen lied

evet uğurlar olsun yazım bitmiştir şimdi gidin fındıklı sıcak neskafenizi alıp televizyon izleyin ama arka sokaklar doktorlar vb gibi değil açın cartoon network izleyin regulary show adventure time çok iyi çizgifilmler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder