27 Temmuz 2012 Cuma

kendini kandırma master

en çok kimi kaybetmekten korkuyorsunuz facede böyle bir soru çıktı karşıma ve bir dolu şık aile arkaşlar ve daha bi dolu şey(aralarında bilgisayar bile vardı)Ama benim cevabım yoktu ben en çok kendimi kaybetmekten korkuyorum

ölmekten bahsetmiyorum henüz o kadar düşmedim kendim olmaktan çıkmak derken başkası olmayı yani olmadığım biri gibi davranmaktan bahsediyorum böyle kişiler sadece kendini kandırır ve ben
belki değişirsem beni eski halime getirebilecek kimsenin olmamasından korkuyorum.Aslında beni seven kişiler çok ama beni eski halime döndürebilecek kişi benim neden değiştiğimi anlamalı aynısını yaşamalı ve doğal biri olmalı

kısaca beni kurtarabilecek kisi ona neden beni kurtardın dediğimde seni kurtarmasaydım kendim olmazdım deyebilmeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder