28 Temmuz 2012 Cumartesi

Master on monster


(hala siyah yavru bir kedi istiyorum)

meraba arkadaşlar koltuğun üstünde oturup pineklemeye devam ha evet - _- zaten şu aralar canım anime izlemek istemiyor bende onun yerine resim çiziyorum.dur bak hatırlamışkan anlatayım beni dün çinden aradılar resimlerini ve bloğunu işkene odası tabib müdürlüğü telif haklarıyla birlikte senden almak istiyor dediler ama kabul etmedim yazık len ne adice bir işgence.

biraz uğraşıp size annemin dükkanına gelen en berbat müşteriler listesi yaptım.İyi iş master

-30 liralık eşyayı 25 yapmadım diye elindeki şortu yüzüme atan kadın
açıklama:annem dükkanda yoktu.heryer tıklım tıklım kuzenim ve bem zor yetişiyoruz o anda kadın indirim istedi bizde yapmayınca başka bir müşteriyle konuşurkan benim yüzüme attı şortu.

-yine aynı kalabalıkta 15 liralık havluyu 10 lira yapmamı isteyen müşteri aslında o kadar sinir bozucu değildi ama yüzüme şort atan kadına çok sinirlenmiştim bütün herkesin içinde adamı azarladım oh olsun

-bana çirkin diyen erkek müşteri(indirim yapmadım diye çirkin dedi) gerçekten dükkandan kovdum hemde kuzenimin yanında aynen şöyle konuştum
o:çirkin
ben:çık git dükkandan
o:ben sadece şaka yaptım
ben:hemen dükkandan çıkıyorsun senin paran sende kalsın

abarttım mı evet ama bana o kadar kişinin içinde çirkin dedi çık git dükkanımdan uleyn bu 3'ü aynı zamanda gelince zıvanadan çıktım (master on monster)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder