27 Temmuz 2012 Cuma

Masterın en yeni boş yazısı


slm benim siteme girecek kadar tehlikeli ve riskli bir harekette bulunmuş okuyucularım.Bu riski göze alarak girdiyseniz hepinizi tebrik ederim cesaretinizden dolayı.(şimdide kendimi yoda gibi hissettim neyse devam edek bari)

umarım yazı esnasında bir konu bulabilirim paylaşacak(tamam tamam yodayı kestim) biliyor musunuz?benim bilgisayarımın ş harfi kafası esince basmıyor.(unutmayın okuyucular ş harfi ergenekustur.)O yüzden bazı yazım hatalarımı mahsur görün ve tabiki türkçeyi katletmemide(elimde değil yoda everywhere)

Tamam ya üstüme gelmeyin zaten paylaşacak bir konuda bulamadım.yazımı bu kadar kısa keseceğim için üzgünüm. (bu arada hala yakııklı bir koruma bulamadım jonny deep'i düünüyordum ama o da çok yaşlı)

bana yani master'a yardım edin lütfen! (ha bu arada şu integranın resmi varya yukarıdaki onun karakalemini çizeceğim buradada paylaşırım hadi ben kaçar by!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder