27 Temmuz 2012 Cuma

masterın erimiş ve bozulmuş yazısı


selam size bu yazıyı okuyanlar (selam size zülyo sezar zülyo nasıl yazılıyordu ki) önce integra olduğum sonra yodaya 365 derece döndüğüm ve en sonda kendimi dımdızlak bulduğum yazı tipime hoşgeldiniz (halbuki ben bu yazıda saçmalamayacaktım)

yandaki çocuk benim buz dolabındaki son dondurmamı sen mi yedin der gibi bakmış.

biliyor musunuz bu yazıyı okuyan ve beni tanıyan kişiler lütfen bana doğum günümde yavru kedi alın (yan sekiz tane lütfen) ben alsam evde annem bakmama izin vermez ama siz alırsanız belki kızmaya bilir.Yavru kedilere ve sarışın türklere bi takıntım var birde japonlara -japonlar iyidir-

ayrıca aranızdan biri bana süpriz parti hazırlayacaksa çikolatalı pasta severim.yanındada kola olsun hediye olarak kedi yerine karakalem yada renkli boya kalemi alabilirsiniz.(uzun listeyi 17 ekimden öncesine saklıyorum.

:D evet şimdi asıl konuya geçelim (evet daha yeni asıl konuya geçiyoruz kaçın millet) bu bloğu açmamın nedeni türkçemin gelişmesini istememdi türkcemin gelimeşmesini istememin nedeni ise kitap yazmak istemem kitap yazmak istememin nedeni ise bir nedeni yok sadece yazmak ve okunmak hoşuma gidiyor ve ayrıca yazarlara yapıyorum masterın masterları yazarlar

buraya yazabilecek birşey bulmak için deneme ve anlatı okumaya başladım şuan okuduğum kitap ahmet altan içimizde bir yer ilk başa sıkıcı gelmiti sonra zevkle okumaya başladım işte olan oldu insanlıktan çıktım entellektüel bir yazar oldum HAYIRRRR!!!!!!!!!

şaka bir yana her insan yazar olamaz yazarların en büyük özelliği kendini beğenmiş olmalarıdır ve ben rahatsız edici derecede kendini beğenmişimdir.

evet yazım bitti hadi iyisiniz yine kurtuldunuz benden ha şu son konuyuda paylaşayım içimde kalmasın uyku düzenimi yoluna sokmak için dün hiç uyumadım bugün erken yatacağım tabi bi yere yığılıp uyumassam hadi bye canlarım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder