17 Ağustos 2012 Cuma

dertliyim dertli

okurken bu şarkıyı dinleyin lütfen

slm millet :( şu an çok üzgünüm sbs'ye girmiştim ben ya işte istediğim liseyi kazanamadım vay be ilk defa üzgünken blog yazıyorum değişik bir duyguymuş.Ama insan üzgün olsada blog yazarken yüzünde küçük bir tebessüm oluyor

galiba ilk defa uzun bir yazı yazacağım belkide bu benim özlliğimdir üzgünken yazı yazmak(kendimi fazla acındırdım demi okuyanda sanar kolları kopmuş hastanede yatıyor hadi oradan beyinsizler kollarım kopsaydı nasıl yazı yazardım :P)

ama yinede yazıyı uzatmak pahasına olsa bile hallenip kendimi aptal aptal gösteremem. bakın ne diyeceğim ilk 5 yıl kazım dirikte okudum orta okulu daha iyi okumak için başka bir okula gittim eski okulumdan 6 kişide geldi sınıfta 43 kişiydik yeni okulda.Şimdi gitçeğim liseyede benimle 8 sene okuyan 4 kişi geliyor kurtulamiyorum onlardan ama mutluda oldum yalnız kalmayacağım iyi birşey

ha bu arada okul benim puanımı kırmasa liseye girecektim asıl kötü yanı oww neyse sizi sıkıyorum konuyu değiştirelim hadi benim sevdiğim vampir vardı ya alucard onla ilgili bunu buldum
seviyorum seni alu<3 çok şeker geliyor bana ayrıca animesinde o geldiğinde çok komik müzik çalıyor bayılıyorum o olmasa anime çekilmezdi e bu uzun bir yazı oldumu hayır -_- ama en azından diğerlerinden uzun hadi canlarım ben kaçtım

not:okul dönemi başlayınca bu steyi günlüge çevireceğim lisede olup biteni siz anlatacağım yandınız canlarım benim içimdede küçük bir parça alucard var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder