24 Ağustos 2012 Cuma

fan of the master

herhangi birşeyin fanı olmak istiyorum durmadan o şeyi çizmeye çalışmak 100ü geçik fotoğrafını dosyamda barındırmak acayip sevmek aklıma gelince gülümsemek (doğrumu yazdım gülümsemek ilk defa kullandığım bir kelime ) herhangi bir çizgifilm ünlü bir snatçı yada bir tür abur cubur olabilir ben daha önce fan olmayı çok iyi başarmıştım

1-avatarın fanıydım küçükken avatar son hava bükücü çok havalı bir çizgidiziydi (üzgünüm kusmam gerek espri bayat çıktı)sizden birşey isteyebilir miyim okuyucular? bana fanı olduğunuz şeyleri yorum atar mısınız?



2-rihanna bende rude boy dont stop the music ve diğer tüm şarkıları var geçen sene hayranıydım ama şarkıları güzelde hayran olmamın nedeni saçlarıydı gızıl gızıl saçları
3-şanışer abi repi ergen zırvasına veya kasvet yuvasına dönüştürmeyen sınırlı sayıda işilerden biri aslında ben her türlü nüzik türünü dinlerim


4-naruto halada seviyorum internetten izlemek için naruto 1.bölüm yazın türkçe altyazılı harika bi izleyin derim


ödevinizi unutmayın canlarım^^ fanı olduğunuz şeyleri yorum atıyorsunuz hadi bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder