29 Ağustos 2012 Çarşamba

okul ve suşi


şu hafta benim suşi yediğim hergün 2-3 çocuk giydirdiğim ve dükkana gelen herkese lacos çeker dediğim çok garip bir haftaydı.Okul kıyafetleri satılmaya başlandı

annemin dükkanında tatlı bir heyecan herkeste oğlu birinci sınıfa geçenlerde hüzünlü buruk bir gülümseme annelerde okul başlıyor çocuklar hadi kırtasiyelere

annem okul döneminde 2 adet dükkan açıyor dükkanlar arasında yaklaşık 10 km fark var bir dükkanda ben, benim küçük arkadaşım sude ve esra abla duruyor(esra abla çok iyi biri) sude ise inatçının teki tutturdu airfresh alalım dedi tamam dedik aldık ben bi yedim balık pişmemiş (pişmediğini maalesef hepsini yedikten sonra anladım) sonra abla makarna yaptı onu yedik bende yarın yemeği ben yaparım dedim hepsi şaşırdı ben çok üşengeç bir mahlukatım ve daha önce hiç yemek yapmadığımı biliyorlar mantı yaptım çokta güzel oldu ilk mantı yapışım makarna bile yapmamış kızım

neyse ben kaçayım artık millet başka yazıda görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder