2 Ağustos 2012 Perşembe

slm master

slm millet nabersiniz tatilde en büyük yolculuğu bilgisayar sandalyesinden buzdolabına olan kişiler burdamı(öyleyse aynı dertten muzdaribiz.)
sorun şu oturmaktan bi yerlerim uyuştu ve çok hantallaştım dışarı çıkamam çünkü vucüdüm bir vampir misali güneşten kaçıyor.akşamları akşamları face twitter tumblr ve diğer şeyler beni birakmıyor(klavye kullanırken sağ elimin küçük parmağını havada tuttuğumu fark ettim) oww biz buralarda (blogger ortamında) bu hastalığa uyuşukluk diyoruz.
şu aralar yeni bir şey deniyorum
DT uyku patlaması

-ilk olarak bir gün sabahlıyoruz (bu aşamada neskafe kullanamassınız)
-ve günün devamında uyumuyoruz
-ondan sonraki gece 3 saatten fazla uyumuyoruz(bu aşamada kahve kullanabilirsiniz)

amaç uykusuzluktan bayılmak mümkün mü sorusu ama bunu yaparken koltua uzanmayın içiniz geçiyor bunu uygulamaya başladım benim amacım sandalyde uyumak pes etmeyeceğim uyuyacağım o sandalyede

hı ve bi sözüm vardı lisaya işte narutonun sevdiğim gifi

buda benden başka bir favori gif


bu bir hediye yada bir lanet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder