26 Eylül 2012 Çarşamba

burn burn servis



şu aralar yazamıyordum canım yazmak istemiyordu ama bugün ders arasında daha önce yazdıklarımı okudum ve okuması çok eğlenceliydi bu benim günlüğüm sonuçta halka açık web günlüğü

okulumu anlatıyordum ya hıh hadi devam edelim ya tenefüs araları çok tiz ve iğrenç bir ses çıkıyor zilden bütün tenefüs sürüyor ve sadece bazı kişiler duyabiliyor sesi duyan kişiler de korkunç baş arısı çekiyor.ama coğrafyacıdan beter değil (hadi ama okulda ondan beter olabilecek tek şey... hayır ondan beter olabilecek başka birşey yok özellikle o elbisesinden daha beter. ıyy kadın yeşil pantolon giymişti !!!! o kıyafet benim için bile genç işiydi ve ben ondan 35 yaş büyüğüm.kısaca yürüyen felaket alarmı!!!!)

evet bugün yine beni sinir etti nasıl oldu anlatayım coğrafya dersinde bir çocuk çıkış zili çalınca hazırlanmaya başladı çocuğa inat onu zorla çıkartıp bize 10 dk proglem çözdürdü işte kadın tutarsız o kadar servis arabası var bekleyen. insanları nasıl bekletirsin sen kendini ne zannediyorsun be!

evet yeni servis ayarladık eskiden babam bırakıyordu. Yeni serviste benim sınıfımdan binen melike diye bir kız var hemen ona yaklaşıp arkadaş oldum serviste tek kalmıyım diye işe de yaradı beni servisteki arkadaşıyla tanıştırdı çok sevdim tanıştırdığı kişiyi daha konuşmadan hatta tanışmadan bana ne tatlı kızsın dedi oysa bence kendisi şu ana kadar tanıştığım en tatlı kız bayağı muhabbet ettik dedi kodu yaptık çok eğlendik kısacası güzel bir gündü

başka bir gün görüşürüz canlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder