28 Eylül 2012 Cuma

İşte O Ateş



          off biraz sorunlarım var serviste bir arkadaşla tanıştım dedim ya çok tatlı bir kız kanı bana çok ısınmış ah bende onu çok sevdim

            gerçekten insanların ilk görüşte bana ısınması ve beni sevmesi imkansızdır. Küçük istisnalar hariç aynı arkadaşım ateş gibi ismi ateş değil ben ona öyle diyorum
         
            onunla haftasonu çarşıda buluşacaktık ama annem ben tanımadan olmaz diyor. kızda gelemezki yani bencede bilmediği eve gelmemeli.Her günde dolaşamayız o yurtta kalıyor.

ya ben lisedeyim biraz rahat bıraksa çarşıda bizim eve çok yakın sinir oluyorum ya şu yanda kahverengi saçlı bir kız var ya  işte o benim aynım saç rengimden göz rengime kadar herşeyi aynı ve yanımdakide ateşe benziyor.



ya bugün telefonumu okula götürmeyi unutmuşum delirecektim ya bide dün çok güzel şarkılar yüklemiştim. Nightwish oradaki kadın melek gibi o ince ve güzel ses  Neyse ya hafta sonu işte geldi ben hafta sonu yaşadıklarımı size anlatırım (bana ancak coğrafya dersinde malzeme çıkıyor)

hadi iyi geceler hoş hafta sonu geçirim benim canlarım a durun durun not ateş kız ismide ateş değil ben ona öyle diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder