11 Eylül 2012 Salı

Sıdıka Poyraz senin Allah belanı versin 2

geldi geldi geldi ve gitti....giderken onu küfürlerimle uğurladım.Allah belanı versin sıdıka poyraz yazısının devamı niteliğinde bol öfkeyle yazdığım bir yazı.
geldi o geldiğinde dükkan doluydu ve herkesin herşeyine karıştı pis ağzıyla herkese birşey dedi ve bizi çok uğraştırdı. Sonra benim arkadaşım Sude var bana dükkanda yardım eden ona ''herşeye karışma'' dedi

siktirsin gitsin amcık beyinli piç sikimde değil onun ne aldığı pislik pislik pislik

yukarıda çok ağır küfür yazıyor o yüzden böyle yazdım yalnız google yazım hataları düzeltici şeysi hiçbirinin altını kırmızıyla çizmedi 0_o sapık çeviri şeysi

sıradaki arkaplanımı ayarladım bile herşeyiyle alucardlı ve karanlık okul zamanı yapcam okul gibi karanlık soğuk ve kötü...

neyse görüşüz canlarım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder