10 Eylül 2012 Pazartesi

Sıdıka Poyraz senin Allah belanı versin.

nefret ediyorum sıdıka poyrazdan. Kafanızmı karıştı durun size anlatayım.Bu Sıdıka utanmazı yanında cenaabet bir kadınla geldi. Oğullarına okulkıyafeti alcaklarmış. Ama nasıl gevezeler dır dır dır konuşuyorlar.

konuşmakla kalsalar resmen anırıyorlar.Çocukları oraları buraları karıştırıyor kadınlarda çocuktan farksız konuşurken sesim titriyor o kadar kızdım hemen esra ablaya defettim.İçeri geçip (dükkanın arkasında küçük mutfak var)oradaki nutellaya saldırdım.

Birazdan tekrar gelcekler o yüzden gergin bir şekilde bekliyorum. Bütün umutlarımı geride bırakıp bugün hayatın kötü yanına hazırladım kendimi hayatın kötü acımasız ve çok konuşan haline

neyse ya biraz daha az hüzünlü ve korkunç olmayan bir konudan bahsederim yeni şablonum nasıl sarı renk? Bir dahaki şablonum alucardlı oluxcak benim tatlı vampir korumam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder