12 Eylül 2012 Çarşamba

sıkıldığımı belirten yazım



canım sıkılıyor.
okula başlamadan önceki son haftalarım dükkanda geçiyor kendime karşı dürüst olmalıyım bütün tatilim dükkanda geçti.Annemde üzülüyor eleman bulsakta çıksan yoruluyorsun diyor ve tamamen haklı onun yanında pek ses çıkartmıyorum

ama olacak gibi değil 5 dk tuvalete diye çıktım dükkanda pek internete giremediğim için notebookumu yanımda götürmüyorum. Zaten asosyalım bide interasosyal olacağim ya.Ben böyle değildim dükkana gelen hevesli birinci sınıflar yada ortaokula giden hayattan bezmiş tipler en çokta okumaya niyeti olmadığı halde lise kıyafeti alan sürtük kızlar beni böyle yaptı

biricik üye canlarım eğer okul kıyafeti almak için sıla butiğe gitcekseniz orada çalışan kızın üstünüze atlayıp sizi öldürme riski var (o ben oluyorum) İlk dart torbasından duydunuz hadi bye canlarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder