20 Eylül 2012 Perşembe

Tutarsız CoCO'nun coğrafya dersi

coğrafya cıdan nefret ediyorum. adını bile ezberlemeye tenezzül etmiyorum zaten adını bilseydim başlık allah senin belanı versin .......  (noktalı kısma coco'nun ismi geliyor)(coco coğrafyacıya verdiğim lakap) Benim saf arkadaşım Tuna'ya yersiz yere azarladı sınıfta bir kızı ağlattı ve aptalın teki gıcık...

Hoca geldiğinde sınıfta bütün kızlar sus pus oluyor sesleri titriyor falan bir tek ben hocaya sert bakışlar atıp somurtabiliyorum

yani benle yarım saat geçiren Sıdıka Poyraz'a 2 adet yazı yazdım ve birisinde ona çok feci küfrettim benle 4 yıl geçirecek Coğrafyacı ya ne yaparım siz düşünün . Ben şu dizilerdeki şeytan kadınlara mı benziyorum ne

neyse o değilde benim ödevlerim gerçekten çok ya ve hiçte yapasım yok. Günde 8 saat ders işliyoruz ayrıca Çok uykum var uyku zamanımı ayarlayamadım hafta sonu heralde bütün gün uyuyacağım


(yazı ve tura atarken bile yüzüm yukarıdaki gibi her an ciddi ve müthiş be ya)

şu edebiyatta beni alıp götürüyor bir tür sanat ben kendimi bir sanatçı gibi hissediyorum zaten resmimde iyidir. Sanki dersten çok hobi gibi geliyor keşke güzel sanatlar lisesine gidebilseydim ailem göndermez ki daha doğrusu göndermedi kızım istediğin mesleği olabilirsin diyorlar ressam olmak istiyorum deyincede açlıktan ölürsün neyse ya resim çizmek moralimi düzeltiyor.

ben uyumaya gidiyorum görüşürüz millet..

1 yorum:

  1. Tam kafa dengi bloger buldum kendime:) Coğrafyadan nefret ederdim ben de... Oysa... Şöyle olsaydı dersler mesela.. Şöyle:)

    http://hayalkahvem.blogspot.com/2012/09/silifke-ve-seyfi-teoman-ve-cografya.html

    YanıtlaSil