19 Eylül 2012 Çarşamba

tutarsız tutarsız coğrafyacılar diyarı



ödevlerim var onları yapmak zorundayım ama bu uzun bir yazı yazmamı engellemeyecek de (edebiyat ödevim var) bu yazımın konusu lise hocalarım aslında hepsi gayet normal insanlar ama bir tek coğrafyacı hariç kadın hiç abartmıyorum tutarsız bir çatlak

abarttığımı sakın düşünmeyin kadın gerçekten tutarsız espri yapıp sonra bize neden gülüyorsunuz diye kızdı (gerçekten korktum o an bi de izlediğim animelerdeki öğrencileri öldüren hocalar sağolsun) ha zaten esprisi komik bile değildi onu kırmayayım diye gülmüştüm Bir an gülerken bir an acayip öfkeli olabiliyor.


ondan önce din dersi vardı hoca hepimizi tanımak için için tektek bizi kaldırdı sıra bana geldi herkes birbiriyle konuşuyor kimse beni tınlamıyor sınıfa öyle pis bir bakış attım ki sınıftaki kimse görmedi hocaya sustursun diye baktım hocanın gözleri fal taşı gibi açılmış bana bakıyor galiba kötü bakışı fazla kaçırmışım bana benden korktuğunu söyledi


ama kabul etmeliyim gerçekten korkunç bakışlar atabiliyorum şu yandaki kızı ben çizdim nasıl ? İşte bu da benim herzamanki gülüşüm

Zaten derste coğrafyacıya pis pis bakışlar atmayı ihmal etmedim e yeteneğin varsa kullanacaksın arkadaş

neyse arkadaşlar ben şu ödevleri hallediyim ve blogumun şablonunu pembe yapmaya karar verdim okul zamanı içimizi açar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder