30 Eylül 2012 Pazar

yane chan

slm nasılsınız okula gitmekle lanetlendirilen öğrenci milleti ben iyiyim bugün size birini tanıştıracağım onun ismi yane-chan benim en sevdiğim arkadaşım o bir minibook zaten benim gibi asosyal birinin en iyi arkadaşının minibook olması hiçte garip değil.

Ama onu sevme nedenim birinci olarak tamamen bana ait olması ikincisi olarak herşeyin dosyalanmış ve düzenli olması üçüncüsüde üstünde çok tatlı stickerlar olması :3 remini bile çektim :


nasıl çok tatlı değil mi bu da benim masamın üstü


top model dergisi dikkatinizi çekti mi? bir de süt kutusu var ama onu atmayı üşendiğim için orada -_- dergi harika renklendirme konusunda püf noktalar var ve de kendi elbiseni tasarlama ben çok beğendim 15 yaşımda olmama rağmen -_-  yaptığım tasarımlar



elbiseler benim yapımım saçları vardı zaten tamamen saçlarını benim yaptığımda var:

ben kendi saçlarımı çizdim


ah bu arada site açılınca müzik çalıyor one direction aslında onları pek sevmem ama bundan güzel şarkı yoktu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder