18 Eylül 2012 Salı

yeni lise


liseme başladım ve hemen bir arkadaş buldum bile aslında girişken değilim hatta fazlasıyla utangacım arkadaşımın ismi Sabriye evet pek güzel bir isim değil ayrıca benim şansıma sınıfta zaten herkes birbirini tanıyormuş. Bende çoğunu dershanelerden tanıyordum zaten 5 farklı dersaneye gidince öyle oluyor

Şu popüler kızlar var ya onların arasına girmek istiyorum biraz zor ama deniyorum işte tabiki ben şu boş popüler kızlara değilde zeki olanlara katılmak istiyorum.

Okulumuza yakın eve taşındık. Burada kendimi iyi hissetmiyorum nedeni galiba yazlığımızın ormana yakın olması ve denize çok doğal orada kendimi rahat hissediyorum hem orada butik dükkanımız olduğu için zamanda geçiyor. Geçen sene inek olduğum için odamdan çıkmamıştım galiba pisikobata bağlamıştım hihihihi depresyona girmiş bile olabilirim ama bu sene daha çok müzik dinleyeceğim ayrıca sitem var ve sınav sitresi yok

hadi görüşürüz canlarım lisemle ilgili gelişmeleri bildiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder