13 Eylül 2012 Perşembe

yeni şeyler denemekten korkuyorum


yeni şeyler denemekten korkuyorum kendime karşı bu kadar dürüst olmasam keşke hayat bir su gibi akıp giderken penceremin önünden dışarı çıkmaya korkan yavru bir kedi misali büzüştüğüm yerden yumurtamdan çıkmayı başarmalıyım.

Tamam yeni şeylerden korkuyor olabilirim ama bu yeni şeyler denemediğim anlamına gelmez. Hattaki her zaman yeni şeyler denerim ki bu yüzden benim çizim yeteneğim bir ayda büyük ve güzel değişimlere uğrar yerimde saymak benim büyük korkum hatta bu korku yeni şeyler deneme korkumu bastırıyor ki bu kadar geniş bir ufkum var.

Sakın kendimi beğenmiş olduğumu düşünmeyin tamam azıcık öyleyim ama kendime güvenmemde büyük bir başarı sayılır kendimi beğenmişliğim zaten insanlar hep büyük yazarlar kendini beğenmiş olur der ama aslında kendini beğenmiş değillerdir sadece yazılarını öyle yazarlar çünkü insanlar kendini kötüleyen bir ezik yerine kendini beğenmiş bir adamı okumayı tercih eder bana göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder