12 Ekim 2012 Cuma

Coğrafyacının Ölüm sözlüsü

bugün coğrafya yazılısı vardı saat gece 3'e kadar o hayırsız coğrafyaının dersine çalıştım.Sonunda ne oldu hocadan azarı yedim zaten azarlamadığı bir ben kalmıştım. ''alkış'' ''alkış'' ben böyle saçma şeyleri gözlüyorum ve bu bir abartma değil hoca yeni gelen kız hariç herkezi azarlamıştı onuda tenefüste azarladı. Ben blog tutmaya başlayınca böyle saçma şeylere (bir hocanın sınıftaki herkesi en az birkez azarlamış olması liseye başladığımdan beri bana sıradan geliyor -_- ) d acaba hoca kendi bloğunda bizden bahsediyor mu düşünsenize ben bloğuma
-coğrafya hocamız piskopatın teki diye yazıyorum o da
-öğretmenlik yaptığım okulda durmadan pis pis bakan ve ruh gibi görünen korkunç bir kız var ( ki bu ben oluyorum) yazıyor.

ha durun ben neden beni azarladığını söyleyeyim neymiş coğrafya kodlayarak çalışılmazmış ben gerçekten kodlayarak çalışmış olsam o kadar sinirlenmem yok ya yinede sinirlenirim ama bu sefer çıldırttı beni.En sevmediğim şey birinin nedensiz yere karşımda sesini yükseltmesi yazın butiğe gelen ve indirim yapmadım diye bana kızan adama kes sesini dememden anlaşıır birşey bu.

Sözlüdede bütün gece bir yerlerimi yırtıp verdiği fotokobiyi sular seller gibi ezberlemem işe yaramadı tutup da silik çıkmış küçücük haritaların çizimlerini sordu cevap veriyorum bu hoca bir çatlak!!!

           Birde sadece büyük sınıflara bir de 9/a'ya böyle psikopat davranıyormuş. Bizim sınıfa garizi var galiba bunun nedeni ya benim pis bakışlarım yada serdar diye bir çocuk onun hakkındada dedikodu yapacağız hiç merak etmeyin . Evet ben bu hoca hakkında kötü şeyler yazmaktan bıktım o mikrop olmaktan bık-madı. 
        
Off benimde moralim bozulıyor büyüklere saygım sonsuz ama şöyle sorunlarını söylemek yerinden başkasına kötü davranarak dışarı bırakan insanlar benim sinirime dokunuyor. Elbette bir hocama saygısızlık yapmak istemem. Ama benim saygım en az karşımdakinin bana saygısı kadardır.  Kısaca anlatmaya çalıştığım ben saygısızlık yapan kötü biri değilim sadece coğrafya hocam öğrencilerini ezmeye kalkan bir çatlak!!!

vay be gerçekten uzun bir yazı oldu ilk defa bu kadar uzun bir yazı yazabildim.Siz çok iyisiniz affedin başınızı şişirdiysem başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder