18 Ekim 2012 Perşembe

coğrafya dersi ; İrandaki deniz


bugün servis çok eğlenceliydi ayrıca birçok arkadaş edindim.Artık şu yalnız asosyal tip değilim günlerim eğlenceli geçiyor minibookumada kavuştum tamir ettimedik yarısını kurtarabilmişler ekranın yarısı yok yani ama neyse ben bunada razıyım

Bugün sınıfımızdaki serdar hademeyle dalga geçti diye boş dersimizde hademe bizi sınıfa kitledi tabi bu hiçbirimizin zerre kadar umrunda değidi çünkü sınıfımın 2 adet kapısı var hangi sınıfın iki adet kapısı olur ki diyebilirsiniz yada sizinde benim gibi 100 asırlık okulunuz varsa demezsiniz ha açıklıyım dalga geçti derken hademe falan diye değil şakalaşmak gibi daha çok ve hadememizin çabuk sinirlenen bir tipi var.
dün benim doğum günümdü doğum günümün katil çarşambaya denk   gelmesi doğum günümden önce minibookumun bozulması annemin siyah diye aldığı çorapların ten rengi çıkması  ve hiç hediye alınmaması falan pek hoş bir doğum günü değidi.

Bizim sınıfta bir kız vardı mel (adı mel değil tabi ben ona öyle diyordum) yurtta kalıyordu bugün konuştukta aynı servisteyiz başka okula gitmek için dilekçe vermiş.üzüldğm gitmesine çok tatlı biriydi onun arkadaşı şençiçekle arkadaş olacağım meli öyle istedi şençiçekte iyi kız.
dün coğrafa dersinde hoca ayşe diye bir kıza yeşilırmal nereye dökülür düye sordu arkada arkadaşlardan biri karadeniz diye kopya vermeye çalışıyor kız aradeniz dedi öyle bir deniz mi var diye hoca bi köpürdü tahtaya çağırdı kızı türkiyeyi çizdi ve denizlerimizi yaz dedi kız akdeniz karadenizi ve egeyi yazdı böm böm hocanın suratına bakıyor hoca tam ağzını açacaktı o arada kız İranı gösterip buradada deniz vardı demi dedi o anda
sınıftaki 27 kişi kıpkırmızı kesildi bütün sınıf gülmek istiyor ama gülemiyor nefeslerimizi tuttuk o anda arkada oturan tuna (gayet büyük bir ciddiyetle) orada deniz varmı ya dedi o anda bütün sınıf bir kahkaha atmaya başladık kendimizi ancak bu kadar tutabilirdik (bir de gittiğim lise anadolu öğretmen lisesi)

3 yorum:

  1. "bir de gittiğim lise anadolu öğretmen lisesi"
    Sonda havanı da çakıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapma knk 3 sene inekledik o kadarda havamız oluversin yani ;D

      Sil
  2. hikayemi beğenmene çok sevindim devamını getirdim umarım beğenirsin :))

    YanıtlaSil