31 Ekim 2012 Çarşamba

kediler insanlar ve ben


şuan şu yandaki gibi hissediyorum dersler                                          ödevler hayat lise arkadaşlar(olmayan arkadaşlar :))

 falan işte beni sıkmayın ya bide ne var biliyor musunuz? Ben şimdi yaşadıklarımı anlatıyorum ya niye günlük bloglarını sevmiyorsunuz neden neden uleyn gerçekten ön yargıyla bakmayın belki bazı bloglar eğlenceli olabiliir.



şu yukarıdaki çocuğa aşık olmuş durumdayım o kim ki kim olduğunu bilmiyorum ama kedi seven biri kötü olamaz gerçekten çok ciddiyim o yüzden bieberı sevmiyorum (pis kedi düşmanı)                                             
           

              

Kısaca kedi besleyen insan iyidir..Size bunu kanıtlayacağım.Bu konu çok basit mesela üzüm üzüme baka baka kararır.Şirin bir kedisi olan çikin yada kötü bir insan kediye bakarak şirinleşir güzelleşir içi açılır oh miss ayrıca kedi bakmak sevap (güzele bakmak sevaptır ;) ) anlayacağınız olay bu

                
                                                ah kafam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder