5 Ekim 2012 Cuma

Lanet olsun -_-

               Nefeslerinizi tutun millet size kötü bir haberim var tuttunuz mu? Bırakan top.Off şu an şakaya zaman yok gerçekten kötü bir haberim var. Ah hayır kapıdaki savaşla veya aç kalan toplumlarla ilgili değil sorun şu coğrafyacıda blog tutuyormuş evet benim durmadan dalga geçtiğim ve podyüm sülfat gibi giyinen coğrafyacı ama yok len beni nasıl bilecek popüler ve çok girilen bir sitenin olmamasının yararları.

           image 

       Ekim ayı hüzün veren defresif bir ay benim için diye yazardım tabi doğum günüm olmasa evet doğum günüm yaklaşıyor yaklaşıyor yaklaşıyor yaşasın :D herzamank gibi güzel hediyeler gelecek ama doğum günümü kutlamayacağım sbs maduru olduğum için 6,7 ve8.sınıfta kutlamadım doğum günümü 5.sınıftada babamın arkadaşı ölmüştü kutlayamamıştık evren benim doğum günümü kutlamama karşı eğer arkadaşımın işi yoksa yarın onla pastanede 2'miz kutlarız ay ne güzel olur ama işi varsa yane chanla (kendisi benim minibook olur.)gideriz artık

neyse canlarım asosyal doğum günü çocuğu susar... (bunu söylemeden geçmiyeyim bugün coğrafyacı çingene pembesiyle bize moday sonuna kadar takip eden biri olmadığını gösterdi)

2 yorum:

  1. Hocanın bloğunun linkini ver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoca adresi vermedi sorduk konumuz bu değil dedi bende hocam benim sizden kötü bir şekilde bahsettiğim bir bloğum var demedim :D

      Sil