4 Ekim 2012 Perşembe

selamlar beni okuyanlara :3

Şu çok yakın aralarından su sızmaz arkadaşlar var ya onlara çok özeniyorum. of ne diyorum ben ya hepsinin canı cehenneme nefret ediyorum sizden neden bu kadar mutlu olmak zorundasınız ki bende okulda iyi bir arkadaş bulmaya uğraşıyorum.Aslında hala şu popüler kızlara katılma hevesimi atamadım. Katılcam len size !! Zaten bu gidişle ya onlara katılacağım yada arkadaşsız kalacağım.oynadığım kumar sayılır ama ben yalnızlığıma o kadar üzülmem arkadaş ikinci sırada ilk sırada ben varım

şu aralar durmadan telefonuma günlük tutmaya başladım teloefonum c3 aslında annemindide telefon ama bana verdi hastalık gibi bloğuma yazılacak birşey aklıma geldiğinde direk not alıyorum 
bir japon çizgifilmi izlemiştim çocuk telefonuna hayatında olan herşeyi yazıyor bir zamandan sonra gelecekte olan şeyler kaydedilmeye başlıyor sonra çocuğun başına çok kötü şeyler geliyor (bunu yazan kişi gerçekten korktu şuan)

neyse ödevlerim var lise çok zormuş ya hadi ben kaçar görüşürüz canlarım

1 yorum:

  1. Selam, kendi kendinizle eğlenmeyi öğrenirseniz, acayip eğlenirsiniz:)

    YanıtlaSil