22 Ekim 2012 Pazartesi

Senden nefret ediyorum şü

            
Bu bir tür karalama yazısıdır) kendini beğenmiş ve diğerlerini küçümseyen insanlardan nefret ederim ve peki sen bu insanlardan olduğunu biliyor muydun?

gerçekten bana bir anlamda sıkıcı demişsin ve birde sözde öneri vermişsin sağol ama en son ihtiyacım olan bir çömezin önerileri evet aynen böyle söylüyorum yok o değilde bir yazısında belirtiyor beyefendi yorum falanda değil ben hiçbir okunma kaygısı olmadan yaşadıklarımı anlatıyorum bloğum benim online günlüğüm sıkıcı buluyorsan okuma bu yaptığın çok kaba bir davranıştı ama bir anlamdada iyi oldu uzun zamandır coğrafyacadan başka kimseden nefret etmiyordum.

Buna o kadar sinirlenmemin nedeni insanların benim karşımda nasıl davranırlarsa davransınlar onlara darılmıyor olmamı düşünmeleri alıngan biri değilim hatta şü'nün bu yaptığınada kızmadım hatta ondan nefret etmiyorum.Sadece şü'yü kekliğim dedim asdfgaafsfdgs gerçekten inandın mı? Tepkisi ne oldu acaba şu anki yüzünü görmek için neleri varmezdim .

aqresifmelk1993 oturumu kapattı.




2 yorum: