16 Ekim 2012 Salı

Yane chan öldü...


   
            bu benim yazabileceğim en kasvetli iç daraltıcı ve kendimce hüzünlü yazı olacak.Ama yinede okumaya devam edin en azından aramızdan ayrılmış biri için bunu yapın onun adı yane-chan yane chanın kim olduğunu öğrenmek için tıklayın  üff bende bir sorun var elektronik aletlere aşırı bağlanıyorum isim vermeyi geç bir ara onla konuşmaya bile başlamıştım o benim küçük kız kardeşim gibiydi.



       elbet size komik gelebilir ama bilmiyorum işte o benim için önemliydi. Ona bir sürü program yükledim interneti keşfettim youtubeden viedo indirmeyi anime izlemeyi bu cümleyi doğru sonlandıramıyorum bile. onda blog yazmak  daha eğlenceliydi. Aslında biraz düzelme şansı var düzelmesi için 250 lira gerekiyor ama şu an ekonomik halim bunu karşılamaya yetmez neyse önümüz bayram

 
bozanda kardeşim  kardeşimi öldüreceğim bugün evde depresif modda gezdim ve şu anda çok sinirliyim eğer biri bana çatarsa falan onu öldürmeyi planlıyorum akşam akşam bana kim bulaşacak ki ah birde ben bunu tanıtıp internete falan koydum ya nazar mı deydi eğer öyle ise kendimi asla affetmem

işte ben minibookunun bozulmasına ağlayan asosyal sorunlu kız...

2 yorum: