26 Kasım 2012 Pazartesi

edep-i yatı ders

bugün eğlenceli bir gündü. (direk konuya atladım. selamsız sabahsız    ve bir pazartesi günü ne kadar eğlenceli geçebilirki bla bla bla) ben size okuldaki günümü anlatacaktım ama daha önemli bir konu aklıma geldi.

edebiyattan 58 aldım okuldaki en yüksek not 74 olunca o kadar üzülmedim zaten ben notlarıma üzülen biri değilim olaya bak şimdi ne kadar çalışırsam çalışıyım yüksek not almadığım halde notlarımı hiç önemsemeyip çalışmaya devam ediyorum ben tam bir APTALIM.Napalım aptalsam aptalım ila aptalız diye çalışmayacak değiliz değil mi?

Edebiyattan düşük almamın nedenide cümleleri güzel kuramamış olmam zaten takipçilerim bilir beni güzel cümleler kuramam. Sözde blog tutuyoruz .

Tamam şimdi benim eğlenceli günüme geri dönelim. İlk ders coğrafya olmasına rağmen edebiyat dersi olmasına rağmen 5.ders ayakta öğretmenler gününü güneşin önünde yanarak kutlamamıza rağmen ve deneme olmamıza rağmen dur bi dakka ya aslında benim günüm o kadar eğlenceli geçmedi (ben neyin kafasını yaşıyorum biri açıklasın)

günün tek eğlenceli yeri deneme sınavından sonra oynadığım voleyboldu. Bizim sınıftan sadece sabri (benim ona takdığım takma ad) vardı diğerleri yan sınıftandı b'den güneşsel ve periev  d dende alaadin diye bir çocuk vardı


güneşselde benim ona verdiğim takma ad güneşselle çocukluk arkadaşıyız ilkokulu ortaokulu ve şimdide liseyi birlikte okuyoruz ama lisede sınıflarımız ayrıldı


perievlede 7.sınıfta aynı dersaneye gitmiştik. Çokta iyi anlaşıyorduk dersaneyede 2 ay gittim yani o zamanda iyi anlaştık.
Alaaddinlede yeni bugün tanıştık d sınıfında öyle kenarda duruyordu kızlarla oynarken yanlışlıkla ona top geldide öyle  oynamaya başladı utangaç biri her neyse normal biri işte

neyse ben şimdi yarınki coğrafya sınavına çalışacağım.Coğrafyadan hiç birşey bilmiyorum yarın hapı yuttum.hadi ben kaçar baybayın canlarım




2 yorum:

  1. edebiyat öğretmenleri hep öyle. illa mükemmeli arıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekeceyimiz var bu hocalardan :)

      Sil