16 Kasım 2012 Cuma

savaş zamanından kalma resim atolyesi

şu aralar canım çok sıkılıyor psikolojim yerlerde resmen depresyondayım nedeni ise resim yapamıyor olmam. yoksa başka sorunum yok hayatım yine tek düze devam ediyor lise herzamanki gibi çok sıkıcı
 okuldaki resim atolyemiz yıkık dökük tek katlı bir bina camları kırık ve gerçekten kötü kokuyor

ayrıca sıralar yok onun yerine 3 masa ve üzerindeki toz tabakasından üstü görünmeyen bir koltuk var yandaki bir duvar mutfak tezgahı tezgahda ise korku filmlerindekileri aratmayacak türden bir musluk var . Tezgahın alt dolaplarında ne olduğunu söylerdim orayı açacak kadar cesaretim olsa.Ne yani oradan fare çıkma olasılığı var (farelerden zerre kadar korkmam ama salyangoz fobim var bunu sonra anlatırım olay biraz karışık)  kısacası bina savaşta askerlerin kullandığı sınaklara benziyor.

haa ben asıl bunları anlatmayacaktım matematikten 72 biyolojiden 80 aldım harika len! banada gaz geldi derslerimi daha iyi çalışıyorum hem bu sene sbs derdide yok 3 yıl boyunca yazın gelmesini istememek çok kötüydü (anlamayanlar veya bilmeyenler için sbs yıl onu oluyordu o yüzden yazı n gelmemesini istiyordum)

bu kadar hadi sonra görüşürüz canlarım şimdi gidip ders çalışacağım.

2 yorum: