11 Kasım 2012 Pazar

sınav haftası depresyonu




yarın en yüksek notu 64 olan hocanın sınavı var ve ben dün hiç çalışamadım bugünde inekledim ama yetişmio ve buraya oturup yazı yazdığım sürece çalışmam gereken yeri asla bitiremeyeceğimi düşünüyorum ve buna rağmen yazıcam arkadaş
evet evet evet evet evet biliyorum çok klişe olacak ama sınav haftası depresyonuna girdim.çaresizim.Ve tahminen yarın



1-korka korka uykulu yüzümle sınava gircem
2-soruları çok zor olduğunu göreceğim
3-sınavın yarısında hocaya küfredeceğim
4-diğer yarısındada kendime
5-okuldan sona başlığı senden nefret ediyorum bay kazık
adlı yazı yayınlayacağım.




Dün çalışamadım çünkü 10 kasıma gitmek için erken kalktım (eğer ben bir cumartesi erken kalkmışsam bilinki benim için önemli biri için )ama sonra bütün gün başımın arısından gözümü açamadım (uykum olunca benim bsaşım ağrır) kısaca pek güzel bir hafta sonu geçirmedim ve şiimdş anneme un almam gerek hadi görüşürüz canlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder