20 Kasım 2012 Salı

yorgun inek alarmı

şu aralar sınavlara inekliyorum yada öyle birşey çok uykum var gözlerimin altı torbalarla doldu. Hatta bi ara kendi kendime hallenip bloğumun ismini uyku torbasına çevirecektim

o zaman hayali siyah kedime uyki koyardım darti yerine.

ben neden bu kadar çalışıyorum çünkü tam bir APTALIM BENİM İÇİN DERS ARKADAŞLIKTAN DAHA ÖNEMLİ O YÜZDEN YAPAYALNIZIM hay delim yine kendi kendime halleniyorum ne yalnızı be benim ARKADAŞLARIM VAR ve ben o şanssız kişileri ÇOK SEVİYORUM.lise sınıfımıda çok seviyorum okulumuda çok seviyorum aman Allahım yoksa dünyanın sonumu geliyor !!!!

haa ben yine asıl konuyu unuttum kimyadan 86 aldım lisede ilk beşimi almış durumdayım.Oley oley oley .lise zordur notların çok düşer demişlerdi bazı kızlar sınıfta ağladı bile ama benim için  notlarım önemli değil çünkü sbsden yüksek almış olsamda okul notlarım düşüktü ineklerle dolu bir sınıftaydım ve 465 puanla 10.cuydum sınıfımda.

neyse yarın fizik sınavım var ona biraz daha çalışacağım iyigeceler sınavlarınıza çalışın çünkü inek olmak insanı iyi hissettiriyor

2 yorum:

  1. Ders çalışmayı severim ama okulda hocanın anlattığı hiç bir şeye motive olamaz anlamazdım =( anlama kapasitem farklı ve yetenekler sanat üzerine olunca notlarım düşüktü hep +P çizim yapmayı çok severdim, karikatürler çizgi romanlar çizerdim =( ama lisem düzdü ne alaka değilmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana hiç ders deme coğrafyadan 40 larda almışım da moralim yerlerde :(

      Sil