18 Aralık 2012 Salı

anime lover






:iconlaceydivider1plz:asdfadsfaddsfad selam !!!!!!!! nasılsınız benden beklenmeyecek bir giriş yaptım ama çok mutluyum içim içime sığmıyor. Bugün okul panosuna baktığımda çok tuhaf birşey yaşadım biri anime resmi çizmiş ve panoya anime lover diye yazmış asdfsdasfsa!!!!  sabride yanımdaydı  bizim tepkimiz


:iconhellobear1plz:    ben : bunu ne ara çizdim acaba
:iconhellobear4plz:sabri:kızım niye panoya astın
ben : oha bunu ben çizmedimki
sabri: desene okulda senin gibi başka deli daha var


bende ne yaptım  ilk önce benden daha güzel çizmiş diye tribe girdim. Sonra altına resim çizip astım ah süper dizilerdeki gibi bizim liseli ergenuslardan biri yırtmadan görürse çok mutlu olacağım.
Bugün mat sınavı vardı 90 veya 80 lerde bekliyorum.şimd,de edebiyat çalışmam gerek.


:iconpink-cplz:kardeşime yılbaşı hediyesi olarak kuş aldı babamla biz aynı tepki ;niye buna bu kadar para verdin. Kuşmuş hiç sevmem kuşları onun yerine bir kedi alsak yok neymiş kuş küçücükmüş sorun olmazmış.

Bi üniversiteye gitsemde kurtulsam şu evden hem bir kedide alırım ne güzel neyse artık ben gidiyim
                   :iconprincessbow3plz::iconprincessbow4plz::iconprincessbow5plz:
edebiyat sınavım 58 onu düzeltmeliyim ama ne bloğumu ne interneti bırakasım var o yüzden yazımı çaresizce uzatmaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder