6 Aralık 2012 Perşembe

başlık kıtlığı yaşıyorum

evet şu yandaki gara kız benim noeldeki halim.aslında saçlarım bi ton daha sarı ve yeşil güzel bir kazağım yok

ama bence gayet şeker bir çizim oldu deviantarta koydum çizimlerim var ama boyayacak zaman bulamıyorum

aslında benim durmadan çizdiğim bir karakterim var adı kızıl mania kırmızı saçları ve mavi gözleri var çok şeker onu değiştirdim ama eskiden böyleydi


şu aralar resim stilim değişti en azından daha parlak renkler kullanmaya başladım mesale geçen gün bi ayakkabı yapmıştım turuncu arkaplanı kullanmaya başladım böyle daha tatlı oldu en azından ben öyle düşünüyorum

sitemin arkaplanıda turuncu değil mi :D ama değiştireceğim.daha güzel birşey yapmayı planlıyorum

yarın geometri sınavım var ona biraz daha çalışacağım birde fransızca var öff nefret ediyorum fransızcadan o kadar güzel almanca varken fransızcada neyin nesi ah ah bir lise birsen hayat çok zor
,

2 yorum:

  1. Çizimler güzel olmuş ve fransızca almancadan kulağa daha hoş geliyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fransızca konuşabilirsen hoş tabi

      Sil