20 Aralık 2012 Perşembe

bugün var yarın yokuz





         
buldum buldum kimi mi? Panoya anime resmi yapıştıran kişiyi 12/A lardan gökçen diye biri erkek olmasını çok istemiştim ama neyse. O da şaşırdı okulda başka anime çizen var mıymış diye. Arkadaşlarıda hemen siz birbirinizi buldunuz dedi. Sabriyle aynı tepki.Ne istiyorsunuz biz anime severlerden


aslında bu yazımı yarın yayınlayacaktım ama nolur ne olmaz yarın dünyanın sonu gelirse sonuçta bugün var yarın yokuz demi benim blogdaşlarım böyle birşey paylaşmadı vay be hepsi mantıklı insanlarmış

7 yorum:

  1. Hem aşık olmaya üşen hemde çizerin erkek olmasını iste ! bu ne çelişki =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anime seven erkeğe canım feda :D

      Sil
  2. blogumu takip edermisin? :)

    YanıtlaSil
  3. blogunlamı konuşuyorsun :D o da güzel :D :D

    YanıtlaSil
  4. bir anime sever olarak soruyorum ninako-renkun bilirmisin :) çok severim ben onları...*strobe edge ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmez miyim o manga tek kelimeyle muhteşem hatta şu ana kadar gördüğüm en şirin kız karakter :D

      Sil