30 Aralık 2012 Pazar

haftanın özeti



 Bu hafta okulda öğle yemeğinde çiğ köfte söyledik. Paraları falan ben topladım birde 3-5 kişi değil 17 kişiye söyledim. 51 lira tamı tamına tuttu. Ama ben acaba tam tuttumu diye kafayı yemek üzereydim . Hocalar bile bana verdi parayı bizede söyle diye matamatiğin gazabına uğramadım allaha şükür

 her çocuk özeldir diye bir film izledik akıllı tahtada oda 3 idiotsta oynayan adamın fiilmi gerçekten bayıldım.

 uzaylıların şafağı diye bir film izledik en heyecanlı yerinde tam uzaylı kapıdan gircekken hoca aynı anda kapıdan girdi ve bizde aynı anda çığlık attık

 bugün bütün gün coğrafya çalıştım tekrardan 40 almayayım diye annem babam ve kardeşim güzelçamlıya gidince bana harika bir çalışma ortamı oldu.Bütün hafta canım sıkkındı dedim ya değişen birşey yok dışarıda çıkamadım ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder