25 Aralık 2012 Salı

inek blogcan

                
                                               image
               matematikten 93 almışım çok sevindim len (beni ancak liseliler anlar) ama şu aralar canım çok sıkkın şu aralar değil şuan canım çok sıkkın nedenini bilmiyorum ama şu aralar biri çok pis tersime gelirse onu gerçekten beter edip içimdeki şu sıkkınlık duygusundan kurtulurum

               dinci bize boş zamanlarımızda izlemek için film getiriyor ve kadının getirdiği filmler harika ötesi dinci deyince din filmleri algılamayın sakın. Aklıma ne geldi bi kaç yıl önce gazetede okumuştum çocukların öğretmeni bi film getirmiş film yüzünden büütün çocukların psikolojisi bozulmuş hoca tutuklanmıştı ama konu bu değil nerede kalmıştık ha filmler din öğretmenimiz bize 3 idiots diye bir film getirmiş türkçe dublajı yok ama herkese öneririm hatta şu an yapçak hiçbişeyiniz yoksa açın filmi izleyin derim

2 yorum:

  1. Nasıl yani din dersi almanız gereken derste film mi izliyorsunuz? amacı neymiş ? :P Mat ve 90'ları görmek benim için hayaldi, 9'u at geriye ne kaldı genelde o olurdu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım din dersinde değil boş derslerimizde izliyoruz filmleri sende izlemelisin kesinlikle güzel bir film matematik benim için dersten çok hobi^^

      Sil