24 Aralık 2012 Pazartesi

isteklerim ve istemediklerim


okulda serbest kıyafete geçince kendime özgü bir kış tarzı yarattım. Tamam kesinlikle giydiğime önem veren biri değilim. Ama benim için kıyafetimde rahatlık olacak spor olacak ve paspal olmayacak bak güzel olmasına gerek yok paspal olmasın yeter. Kesinlikle giymeyeceğim şeyler ise

1-) Şallar
   rengarenk model model desen desen tüylü tüysüz işte her çeşit şaldan uzak duruyorum bana göre boynuna bir ip bağlamak gibi birşey dolaylı yoldan intihar sayılır

2-)uzun çizmeler
  bana yaşıma uygun değil gibi geliyor sanki kadın ayakkabısı gibi lise 1 im ya çömez diye diye kendimi küçük hissetmeye başladım çizmeler yok ya hiç hiç hiç bana uygun değil psikolojik birşey olsa gerek bana uygun olan spor ayakkabı converse

3-)mavi kotlar
     açık renkli blue jeanler bana sanki eskimiş gibi geliyor (bu tamamen psikolojik birşey) annemin açık mavi bir kotu vardı çok severdi durmadan onu giyerdi şimdi kotu çöpe attı mı yokya o yine bir yerde saklıyordur kotunu


bir liste daha yapalım mı buda almak istediğim şeyler olsun şunu söyleyelim bu listede kıyafetten tut yiyeceğe kadar uzun bir liste olacak ve epey pahalı istemin ancak yarısına sahip olabileceğim hayatım boyunca

1-)kırmızı converse
     dostum bana kırmızı bi converse alın!!!!bayılıyorum o kırmızılılara işte bu benim tarzım!!!!!1!!1!1 ama şuan kış olduğu için ancak 2-3 ay sonra alabiliriz herelde

2-)değişik tokalar
 toka ve saçlarımı yapmaktan hiç hoşlanmam ama rengarenk olan herşeyi severim ve buna tokalarda dahil.

3-)grafik tablet
grafik tablet için para biriktirmeye başladım 200 liraya almayı planlıyorum grafik tablete çizdiğin şey bilgisayara geçiyor müthiş bitşey digital art yapanlar için 170 lira daha bulursan alabiliyorum.

4-) I-phone
sadece hayal kuruyordum.yoksa nerede ben kim ıphone kim. Iphone isteme nedenim android işlemcisi orada kedi uygulamaları var hepisini hepisini indirmek istiyorum ama dediğim gibi biraz zor alırım ben ıphone

5-)psp
benim naruto sever arkadaşım erayda ve bi kızda var psp elde çok havalı duruyor tam bana göre bende istiyorum. Iphone ve grafik tabletten anlamış olduğunuz gibi ben teknolojiyi çok seviyorum.

6-)fosforlu kap
fosforlu yeşil nokia c3 kabı istiyorum dur bi dahaki yazımda ben size telephopnumun resmini gösteriyim.

bu kadar şu an öncelik benim için grafik tablette bu listeyi görüp herşeyi isteyen şımarık bi kız olduğumu sakın düşünmeyin zaten bu istediklerimi daha kimseye söylemedim

görüşürüz canlarım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder