26 Aralık 2012 Çarşamba

sıkıldım ben ya



                 
bu aralar canım çok sıkılıyor nedenini bilemediğim dünkü sıkıntımı bir türlü halledemedim üstünede coğrafyacı herkezin içinde bana notumu söyletti 40 almışım !!!!!!!!!!!! Bir hayatımda ilk kez bir aldım.Buna o kadar canım sıkılmadı canımı sıkan konuyu bilmiyorum.

Annem bugün okuluma durumumu sormaya gitmiş bütün hocalar iyi ama çok sessiz bi kız demiş coğrafyacı hariç o bana duvar demiş -_- edebiyatçı bize otobiyografi yazdırdı okuyacağını tahmin etmemiştim ama okumuş lanet olsun -_- ben oraya bloğumdan tutun animelere kadar herşeyden bahsettim

hoca bana çok yönlü ve kültrlü neden bundan bahsetmiyor demiş oysa bloğumu açıp okusa bunu ağzına bile almaz.

şuan canım pasta yapmak istiyor böğürtlenli bunu ben uydurdum çok basit ilk krep yapıyorsun arasına böğürtlen reçeli sürüyorsün ve krebi üstüne koruyorsun buna istediğiniz kadar kat yapabilirsiniz sonra üstüne kremşanti sürüp meyvelerle süslüyorsun. Daha denemedim ama güzel olacağını düşünüyorum.Benim gibi üŞengeç değilseniz ben yapın derim sonra bana nasıl olduğunu söyleyin

ben artık gitiyim galiba ingilizce ödevimi yapsam iyi olur  baybayın blogcanlarım derslerinizi çalışmayı unutmayın bol bol sebze yiyin karşıdan karşıya dikkatli geçin.
                 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder