5 Aralık 2012 Çarşamba

yazar başlık bulamadı


çok fazla gelişme var ve yazcak çok kısa bir zamanım var çünkü yarın dil anlatım sınavım var!!!
bu haftasonu eskişehirdeydim normalde aydında okuyorum dedem öldüğü için gittik kuzenler falan vardı mevlüt okundu (babamın babası öldü) teknobüsle gittik (babam önceden arabayla gitmişti) teknobüsde anime izlemenin keyfi bir başka  neyse böyle işte ya

okulda serbest kıyafete geçtik giyecek dğru düzgün tek bir kıyafetim bile yok okul var diye bi yere gideceğimiz yoktu zaten sevmem giyinmeyi ona verceğim parayı boya kalemlerine veririm daha iyi(yani iyiydi. :( ) en kısa zamanda aloışverişe çıkmam lazım  başka yazacak birşey aklıma gelmiyor haa hatırlatında gelecek sefere yılbaşı geliyor yazısı yayınlayayım

hıı bakın aklıma ne geldi sabri diye bir arkadaşım var dem,iştim ya   (o kız lakabı sabri)  işte sabriye kimyacı sabriye bileşik yazdırdı sonra adını yaz dedi kız tahtaya kendi adını yazdı bileşiğin adı yerine (kesinlikle şaka amacıylada değil ve kız durmadan böyle yapıyor o yüzden lakabı sabriye ya

2 yorum:

  1. Başın sağolsun, kıyafet meselesini çok takma dicem ama yinede takacaksın, önemli olan senin ne kadar kültürlü ve karakterli bir birey olduğun =) kıyafet gelip geçici bir durum keza güzellikte öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah gerçekten sen haklısın zaten bana normal bir takım yeter giyerim ben kıyafeti sadece çizmek konusunda yetenekliyim :)

      Sil