6 Ocak 2013 Pazar

haftanın özeti 2




image bu hafta tahtadan film izlemedik çünkü bütün filmleri izlemiştik.15 tatilde bi katogori oluşturmaya karar verdim bloğumda tahtada izlediğimiz filmleri tanıtacağım sizde liseliyseniz okulda izlemek için götürebilirsiniz 



image
bu hafta hiç doğru düzgün çalışmadım ve yarından itibaren sınavlar başlıyor. Lütfen benim için dua edin.Bu perşembede coğrafya var 40 olan notumu düzeltmem lazım.

imageannem bizi komşularımızla birlikte kipaya götürdü. Komşumuzunda 2 olu var bide benim erkek kardeşim annemler dışarıda sigara içerlerken birlikte kipayı geziyorduk kipanın ortasında kalabalıa takıldım onların arkasında kaldım onlarda tınlayıp arkalarına bakmayınca neyseki annemleri buldum

image   ayderbir sınavı olduk dersane indirimi alınan sınav iyi geçti acaba kaçıncı olacağım bu arada okuldan eve kızlarla döndük o gün oradaki bir kız birinci olursanm size yemek ısmarlarım dedi benden çok onun birinci olmasını istiyorum

1 yorum:

  1. evet sanırım öyle bir kitap vardı ama hayır ben yazmadım :D

    YanıtlaSil