16 Ocak 2013 Çarşamba

harbi harbi inek oldum len ben


          

tamam zaten notlarım yüksekti ama bu sefer notların ötesinde bir şey oldu ben eşek sudan gelinceye kadar çalıştım. Hatta hani sınıfta inek kızlar olur ya hep düzenli ve yüksek notlar alan onlarla çalıştım VOLEYBOL OYNAMAK YERİNE ve bu eğlenceli geldi aman allahım yoksa dünyanın onu mu geliyor aslında zaten evde saat gece 2 ye kadar fizik çalışmıştım. Sınavdan 85 'i garantilemiştim (en azından sınava girmeden önce böyle düşünüyordum ve sınava girdim şuan 30 bekiyom böyle işin ben               
hoca gerçekten acımasız davrandı zaten fizikçiye kıllanmıştım aaaa durun bu bir nefret ediyorum yazısına dönüşebilir 
 SENDEN NEFRET EDİYORUM FİZİK HOCASI
İlk olarak benim biricik saf arkadaşım tunayı üzdü bu olayı bir kaç yzı önce anlatmıştım
ikincisi ders anlatmayı beceremediği halde yeri gelince sınav için gayet zor sorular hazırlamayı biliyor 
üç sınıfa girince bi kez bile gülümsediğini görmedim işi gücü somurtmak allaha şükür sinirli bi hoca değil yoksa bu coğrafyacıyıda sollar bize öyle bir bakış atıyor ki azıcık daha çalışsa benim senden ireniyorum bi öl git gerizekalı mankafa bakışıma yetişebilir hayır yetişemez o bakışa yetişebilmek için 40 fırın daha ekmek yemesi lazım

neyse ben yarınki mat sınavına çalıştım önümzdeki iki gün 4 sınava gireceğiz görüşürüz canlarım


                                                                                                                                                                                     

4 yorum:

  1. waov ders çalışmak mucizevi bişi benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde öyle olsa ailem beni öldürürdü :D

      Sil
  2. müzik zevkimizin aynı olması beni çok mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  3. inekler klubüne hoş geldin :((

    YanıtlaSil