21 Ocak 2013 Pazartesi

kabakdan yapılan takdire 3 kala tatlısı


 



gerçekten maflardayım 3 puanla kaçırdım taktiri.ölüom len 2 puan ne ki veririz parasını alırız keşke notlar parayla satılsa asdasdfssdf satılsa nolur amk sanki 5 kuruş paramız var bizde öyle kendimizce halleniyoruz işte. Coğrafyanın ikinci sınavından 70 almışım fena değil
benim olayım:


fizikçiden nefret etmemin gayet mantıklı birşey olduğunu anladım beni 69.5 ortalamada bırakıyor neymiş sözlü notu ortalamayı yükseltmezmiş..fransızcacıda 68 ama o 4 olur tahminen coğrafyacı sözlüme 75 vermiş iyi onada şükür yanii o kadar gıcık oluyorumki coğrafyacıya gidip yüzüne notumu yükselt diyemedim (yok be ne gururu karneyi almadan önceki son hafta gurur mu olurmuş asıl doğru olan götüm yemedi -_-) Anlayacağınız teşekkür geliyor ilk teşekkürümü alıyorum millet hep taktir alırdım



4 yorum:

  1. Allah kolaylık versin, ne diyeyim ki başka. En azından biraz kafanı dinlersin tatilde.
    Benim de notlarım düşüyor yavaş yavaş. Çok takma teşekküre. Senenin sonundaki daha önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niko-san seni bana Allah'mı gönderdi *-*

      Sil
    2. Aynısını sizlere sormak lazım ^^ Yarın da karneleri alıyoruz, off. Karnem iyi de, çok uzun geçecek yarın ya. Neyse, yarını beraber kutlarız bizler de.

      Sil