27 Ocak 2013 Pazar

karne kuduz tost


ilk olarak karnemden bahsedelim teşekkür aldım bir tane 3üm var oda 
coğrafya bu yüzden takdiri kaçırdım  (hadi ama şimdi nasıl olurda ben bu kadını severim) tamam bu kadar karneden bahsetmek yeter şimdi ise o günün öncesi ve sonrasından bahsedelim sabah erkenden okula gittik ve birde ne öğrenelim karne 11.30 da verilcekmiş zaten okulda sadece biz çömezler vardık napsak napsak tostçuya gidelim dedik


 daha öncede bahsetmiştim okul dağın başında tostçuya gitmek için biraz yürümek gerekiyor kısa olsun diye tümsekten aşaıya inmeye karar verdik yüksek ayakkabılarla ve çamurda ne oldu bilin ÇAMURA SAPLANDIM arkadaşım olmasa çıkamazdım 4 ümüzde ayakkabılarımızı batırmıştık tostçuya kadar temizleyelim diye bayağı uraştık yolda sabri ve melekle karşılaştık onlarda başka okula eski arkadaşları görmeye gidiyormuş bizle dolaşan bi arkadaş bende gideceğim dedi bizde tostları yiyip okula döndük


saat 10 da okuldaydık 15 dk mal gibi gezindik sonra bari 11e kadar film izleyelim dedik izlemediğimiz karantina adlı bir film kalmıştı konusu bir kadın kuduz oluyor bu yüzden apartmanı karantinaya alınıyor falan kuduzun bu kadar kötü bir şey olduğunu bilmiyordum bildiğin zombi gibi bir şey kuduz bir insan başka bir insanı ısırır veya ısırabilirse onuda kuduz yapar kuduz olundumu dönüşü olmaz ve kuduz yüzünden bazen tüm şehir karantinaya alınabilir bu yüzden köpek ısırsa direk kuduz aşısı vurulmaya gidilmeli hem sizin hemde şehrinizdeki insanlar için ayrıca kuduz birini görürseniz zombi görmüş gibi kaçın ve ilk otobüse binip oradan uzaklaşın kduz birini görme ihtimaliniz çok düşük ama en azından genel kültür kazanmış oldunuz
başınızı şişirdim kusura bakmayın ben kaçar iyi oobgeka günleri dilerim :D

not:birden aklıma geldi karne günü sınıfın 4/3 ünün aşık olduğu oğlana çok zekisin ama akıllı değilsin dedim lanet olsun  -_-

5 yorum:

  1. Oobgeka günü ^^ Kullanılması beni sevindirdi doğrusu.
    Ne kadar da ballısınz; Biz bütün gün ders işledik-kitap okuduk-biraz da ''oyun'' denilen şeyler yaptık. Günün sonunda da anca karnemizi alabildik. Gerçi hep böyledir de ^^ Ben de başınızı şişireceğine %100 garanti verdiğim bir yazı yazmayı planlıyorum; Karne günü hakkında.
    Neyse. Kuduz olayı da bayağı korkuttu beni o-o Yine neyse, başınızı sonra şişireceğim.

    YanıtlaSil
  2. Oobgeka 'yı hala çözemedim nedense, biz okula gittik 10 dakika sonra karne elimizdeydi yani o kadar beklemedik. Yazık sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oobgeka 15 tatilin daha pestivalsel söylenişi ;D

      Sil