8 Ocak 2013 Salı

of be ya



  merhaba benim intercancık okuyucularım sınav haftasındayım anlayacağınız beynim 300-500
üstünede şu aralar yaşadığım tek heyecan yolda öndeki arabanın camdan attıı portakalın bizim aracın üstüne gelmesi hangi gerizekalı arabadan portakal atar ki???? hayatım iyice çizgifilmlere döndü

zaten bugün okuldada çok sinirlendim fizik dersindeydim tuna sınıfın leylası derste soru okuyacaktı ilk paragraf yerine soruyu okudu sınıfın yüzde seksenide böyle yapıyor.hoca geldi kızdı ikikez mi okuyunca anlıyorsun diye bizim sınıfın gerizekalı erkekleride başta serdar olmak üzere hocayı desteklediler hocada gaza geldi sonunda tuna ağladı normalde sulugözlere zerre kadar sempati göstermem hatta sevgilisinden ayrılıp ağlayanları görünce refleks olarak öğğğak diye bir sesgeliyor ağzımdan sınıftada biri ağlıyorsa son hız ters tarafa gider görmemiş gibi davranırım.Geçen yıllar ne kadar asosyal olduğum buradan belli galiba

ama üzüldüm çocuğa normalde tuna hep şen şakrak bir tiptir hocada hatasını fark etti oda üzüldü o aradada ben sevmediğim kişilere attığım sen hala burada mısın git uçurumdan atla bakışını yapıyordum tam o anda hocayla göz göze geldik hoca saniyede başını çevirdi 5 dk sınıfta çıt çıkmadan oturduk tuna üzülünce bütün sınıf depresyona girdik. hoş birgün değildi daha çok sıkıcı iğrenç ve tuhaf bir gündü zaten öğlende okula gitmedim.

neyse ya görüşürüz sağlıcakla kalın sınav haftası için bana şans dileyin çünkü şansa hatta daha fazlasına ihtiyacım var mesela koca bir kovonoz nutella ve bir kedi

4 yorum:

  1. iyi çalışmalar canım ne diyim :D Allah sınav haftasında sana kolaylık versin :D

    YanıtlaSil
  2. Herkesin tuhaf günleri olur, mesela benimkisi hergün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlenceli bi hayat olmalı

      Sil
    2. Sınav ahftası için iyi şanslar,benim günlerim her gün sıkıcı geçiyor.:/

      Sil