24 Ocak 2013 Perşembe

taktire 1 kala tatlısı


okulu lanetliyorum ve bu lanet yüzünden ilk ölen ben olmaya razıyım.Sözde alçak gönüllüyüm hani.Lanetlerde hep birileri ölür ve sınıftan bu lanette ölmesini istediğim bir kaç kişi var ah o kişilerin sevmediğim için ölmesini istemiyouum sadece ölmek onlara çok yakışır. Bir lanetle savaşmanın en iyi yolu ortama uyum sağlamak nasıl mı kurban olacağına lanetin kendisi olI am a human pek belli etmesemde saçmalıklarımı mazur görün çünkü hala üzgünümi Karnemde teşekkür takdiri kaçırdım hemde 1 puanla ;( ölüyom len ölüyom bir puanla takdir mi kaçırılır.) ilk 3 puandıda son sınavdan biraz yüksek puan alınca 1 puana indi

neyse ya herneyse artık ders falan yeti iiissssyyyan işşt amam tamam o değilde galatasaray binası yanmış len ımm üzüldüm sonuçta bende o liseye gidiyorum teyzemin evi lisenin yakınıdada oraya giderken lisenin önünden geçiyozda -__- siz ne sandınız yani sonuçta ben aydında oturuyorum gitgel zor olmasa giderdim galatasaraya ( I am a atıyor)  kırtasiyeye gitmem gerek kimya kitabı ve kalem alcam bi tane uçlu kalemim yok durmadan arkadaşlardan otlanıyorum artık küfrediyorlar ama liseninde özü bu değilmi otlanmak çikolata atlanılır uçlu kalem otlanılır uç otlanılır her türlü şey otlanılır. 
haa ne geldi aklıma okulda kafama az daha şurup düşüyorduı az dahayı bırak milimle kurtuldum voleybol oynuyorduk bir anda bi ses geldi arkadaşlar bana bakıyor (yüzleride bembeyaz) bir baktım ayağımın yanına şurup şişesi kırıkları ve içide gerçekten doluymuş agementindi ismi galiba

haa kimyada ne oldu biliyor musunuz (kimya dersini çok severim çünkü hocamız tam kafa ) bizi lablatuara indirdi deney yapmak için bize (bize demiyim  serdarla bana ) tüp yıkattı  bu arada tüplere koyduğu maddeyi birkaç kişi merak etti hocada onlara nasıl koktuğunu gösteriyordu biz hiçbişeyden habersiz bulaşık yıkıyoruz. İçeri geçtik hoca beni asistanı yaptı tüplere koyacağı maddeyi ben tutuyordum hoca bana koklasana bi bozulmuşmu bak dedi koklamak hayatımda yaptığım en büyük hataydı akciğerlerim sızladı koku kötü değilde yakıyor meğer bana şaka yapmış koklattığı madde amonyakmış hoca orada gülme krizi geçiyor bense kıpkırmızı oldum gözlerim yaşardı sınıf bile gülmedi hepsi bana iyimisin falan diyor ( işte bu yyüzden kimyacıyı çok seviyorum.)

edit: okulda bir kereden fazla ölme riski geçiren ilk insanım galiba birde daha lise birdeyim umarım üniversiteye geçne kadar sağ kalırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder