18 Şubat 2013 Pazartesi

depreşik depreşik davranma haftası

                 

merhaba nasılsınız ne zamandır görüşmüyoruz geçen hafta resmen depresyona girmiştimde kendi kendime aynen şunu dedem ''kızım kumi depreşik hormonlarını bloğa karıştırma'' çünkü biliyorum eğer bloğa yazı yazsaydım şablonu falan hemen kapkaranlık yapçaktım ama bence bu şablon iyi pembiş pembiş zaten depresif haftam çok komik geçti mesela bi ödevi yapmadığımda  ödevi yapmadığım için endişelenmek yerine ben nasolsa depresyondayım bana ödevmiş falan bunlarla gelmeyin diye düşünmek zaten ödevi yapmışım ben yapmadım sanıyodum harbi ineğim



depresyon haftamda bol bol uyudum hemde çok bol şöyle ki okuldan gelince direk yattım gece 1 de kalktım 4.5 a kadar ödev yaptım sonra tekrar yatıp 6.5 ta uyandım perşembe günü cuma günü ise okuldan gelince yattım gece 12 de uyandım bide misafir vardı yani 1 saat sonra tekrar yattım cumartesi 11 e kadar uyudum anlayacapınız depr4esyon haftam uyuyarak ve ödev yaparak geçti normal bi kız olsam nutella yiyip yorganın altından çıkmazdım  
şimdi ders yapmam gerek görüşürüz okuyucucanlarım 



10 yorum:

  1. Depresyon zamanında zaten en iyisi uyumaktır :D öyle uyanık olup oraya buraya söylenmeyeceksin,depresif şarkılar dinlemeyeceksin.Yatıp uyuyacaksın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben deprestyona girdiğimde ineklerim aslında ama gerçekten uyumak daha iyi geliyo^^

      Sil
  2. Aynen en iyisi uyumak,iyi yapmışsın. Umarım kurtulmuşsundur depresif havandan. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurtulmam mı daş gbiyim maşallah ;D

      Sil
  3. Ben hiç depresyona girmedim lan, no-ekşınlı bir hayatım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz bi kaç yıl sonra görüşürüz benimde liseye geçince başladı :D

      Sil
  4. Depresiflik yok valla. Böyle daha güzel :D

    YanıtlaSil
  5. bikitap al eline en mutlusundan koy kahveni afiyetle oku :) depresif günler hoşçakal de birde :)
    yada kahven elinde bir mim cevapla :) MİMLEENDİİN :))
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/2013/02/11-gercek-ve-11-soru.html

    YanıtlaSil