26 Şubat 2013 Salı

dişçi ve dişler


         Bugün dişçiye gittim.Gerçekten sorunlu 
dişlere sahibim ve bu ilk gidişim değil 5.sınıfta 2 dişim çekilmişti ve dişçim her ne kadar özel olsada gerçekten çok gıcıktı durmadan bana dişlerini iyi fırçalqamıyorsun diye azarlamıştı ne gerizekalı ya ben haksızlığa hiç gelemem dişlerimi günde 3 kez fırçalayan biriyim bende diş çürümesi bir lanet -__-'



               herneyse bu sefer gittiğim dişçiye bayıldım sonuç olarak öndeki 4 dişim kaplama olacak lise 1 de kaplamamı diye düşünebilirsiniz ama galiba ben büyüyene kadar hepsini kaplama yaptıracağım benim bir suçum yok ne kadar dişimi fırçalasamda çürüyor işte ve gerizekalı gibi fırçalamaya devam ediyorum
zaten çikolata ve cipside kestim (hadi ama kimi kandırıyorum daha demin 2 koca dilim pasta yedim ) ama kesinlikle cips yemiyorum .
                                   ................................... ........................... ..........................


2 ay önce böyle bir yazı yayınlamıştım yada ben öyle sanıyodum ama meğer ben bunu taslak diye kaydetmişim yayınlamamışım neyse işte cuma dişçiye gittim korka korka dişimden yada acıdan korkmuyomda dişiden korkuyom ilk gittiğim dişçi gerçekten çok uyuzdu ama cuma günü okulada gitmedim nasıl gerginim nasıl annemede yazık başının etini yedim kadının 

sonra aslında korkmadığımı hatta zevk bile aldığımı anladım sadist miyim neyim la -__- ) gittim yamuk dişlerimi düzeltti allaha şükür diş teli takılmadı yani eğer aranızda gitmek isteyip korkanlar varsa güler yüzlü bir dişçiye gidin eğer dişiniz çürük değilsede gidin hem ortam değişikliği olur zaten bana iyi geldi               

hatta aklıma takıldı evde akşamaları mekun kardeşim yani odasına leptobu alıp naruto seyrediyor annem oturma odasında babam mutfakta seyrediyor bense içerde ders çalışıyorum. 

Normaldde de böyle annem komşularını çağrıyor onlarla oturuyor mert dışarda futbol oynuyor babam sıkıldığıonda kahveye gidiyor benim ise gidecek hiçbir yerim yok evden okula okuldan eve hayatım çok sıkıcı

ben bari biraz daha ders çalışıyım bi dahaki yazımda görüşmek üzere allah kısmet ederse


 




7 yorum:

  1. İlginç dişçileri bende sevmem bende senin gibi berbat diş yapısına sahibim olay diş fırçalamak ile alakası olduğunu da sanmıyorum işin kötüsü 10 yaş sonra falan takma dişleri takar gezerim gibime geliyor hiç hoş değil :)

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde dişlerimi sallanmıyor diye çektiriyorum çoğunlukla azı dişleri.
    Bugün kantinden 3 kutu bonibn aldım.Bağımlılık yaptı.Yarın yememeliyim.
    Nasıl şeker komasına girmiyorum ben bile anlamış değilim asdf.Hatta şimdiye kadar ölmüş filan olmam gerekirdi şekerden.
    Çürüdüğü de oluyor.
    Dişlerimi bi tek sabah fırçalayacak kadar tembelim.
    Dişlerim biraz yamuk ama anneminkiler sonraan düzelmiş.
    Düzgün konu aışını kusursuz ve pürüzsüz bir şekilde devam ettirdim.
    ._____________.

    YanıtlaSil
  3. Dişlerim çok problem yaratmadı şimdiye ama ne kadar fırçalarsam fırçalayayım beyazlamıyor bu küçükken fazla ateşli hastalık geçirdiğimden filanmış işte :D ben dişçilerden korkuyorum sanırım hiç gitmedim :D ve sende sıkıldığında gidecek bir yer bulmuşsun -dişçi- :D :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de yarın gidiyorum dişçiye, tellerimle uğraşıyorum iki senedir. Mart'ta mı ne çıkaracaklarmış, -sonunda-.
    Bende öyle çürük falan yok ama aynen Suki gibiyim, tembelim.

    YanıtlaSil
  5. Kazık kadar oldum hala dişçiden korkuyorum, matkapla dişimi delcekler felan diye düşünüyorum. Bırak ağrısın ne olcak amann.

    YanıtlaSil
  6. Şişt ufaklık seni mimledim ne işe yaradığını bilmiyorum ama seninde sorulara cevap vermen gerekiyor heralde o yüzden iyi eğlenceler :)

    http://oqueys.blogspot.com/2013/03/mim-dedikleri-ne-ola-ki.html

    YanıtlaSil
  7. Çocukların çoğu diş hekimi korkuyor ama biz her zaman onların diş sağlığı için kliniklere onları almak gerekir.
    Ankara dis klinigi

    YanıtlaSil