4 Şubat 2013 Pazartesi

ımm...merhaba bide mim

Slm naber biliyorum yeterince iyi bir selamlama değil ama aklıma takılan bir şey var hani ben size yaşadıklarımı falan anlatıyorum ya sorun çıkartan yok denecek kadar az ama bazıları sıkılıyormuş falan. Emin olun ben bu yaşadıklarımı sadece rahatlamak için anlatıyorum gördüğünüz gibi o kadar boşum ki anlatacak bir hobim veya uğraşım yok sadece yaşıyorum 

Mesela sınıfta kızlar makyaj malzemelerinden konuşurken mal gibi bakıyorum onlara emin olun konu makyaj malzemeleri ise bilgim bir erkeğinkinden fazla değil o değilde mesela erkeklerde teknolojik şeyler hakkında konuşurken onlarada mal mal bakıyorum tabi erkklerle takıldığım için değil zaten bana denebilecek en uzak kelime erkeksi


Acaba dışarıdan diğer insanlara nasıl görünüyorum okulda sesiz olduğum için konuştuğum şeyler önemsenir mi desem ne desem insanlar beni kırmaz diyeyim. Kesinlikle asla boş konuşan biri olmadım ama sözümüde sakınmam  . Ben bundan bahsetmeyecektim ya ben size aslında blog yazmaya başladığından beri hayatımın çok tuhaflaştığını söyleyecektim yani yine boş bi konuyu uzatabildiğim kadar uzatacaktım. Şimdi ise söylemek istediğim galiba benim sessizliğimin nedeni birşeyler hakkında çok fikrimin olmaması bana gereken tumblrun ne olduğunu bilen anime izleyen en sevdiği renk pembe olan ve çok konuşan tatlı bir arkadaş tamam tamam abarttım^^'
 tumblrun ne olduğunu bilsin yeter en azından sınıfta bahsettiğim şeyler anlaşılsın durmadan dediklerimin anlamını birilerine açıklamak zorunda kalmayayım birşeyleri açıklamaktan nefret ederim birşeyleri açıklamak boşa zaman kaybı
 Yani bir düşünsenize resim öğretmenine digital artın ne olduğunu açıklamak yada grafik tabletin saçmalık gibi


şey herkes birbirini mimliyordu ben zaten normal hayatta fazlasıyla asosyalim birde blog hayatında asosyal olmayayım dedim ve oturup mim soruları hazırladım

1-) Hayatınızın en korkunç olayı neydi veya en çok neden korkarsın?
2-) İlk aşkına onu sevdiğini söyledin mi?
3-) Şuan neye ihtiyacın var?
4-) alerji olduğun birşey var mı?
5-) kafeteryada pantolonunuzun malum yerini limonata döktünüz pantolonunuz beyaz ve altınıza yapmış gibi duruyorsunuz bir sınıfın dersi boş ve herkes kafeteryada zil çaldı ne yaparsınız?
6-) hiç bir idolün var mı?
7-) en utanç verici anını hatırlıyor musun?
8-) (son soru)Benim ve bloğum hakkında ne düşünüyorsun (ne isterseniz söylerin hiç darılmam veya kızmam)

mimlediklerim:

4 yorum:

  1. Mim için çok teşekkür ederim :) Yazı yazmak konusunda da rahat ol.Burası senin blogun.Yazılarını içinden geldiği gibi yazmalısın :)

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda cevaplayacağım

    YanıtlaSil