16 Mart 2013 Cumartesi

pempiş bloglu kız



selam nabersiniz uzun zamandır yazı yazamıyorum bunun nedeni tabletimin internet bağlantısının ypılmış olması çoğu insan gibi benimde android dünyasına dalmamı sağladı biliyor musunuz  ben blog yazıyorum ya sanki hep olumsuz yorumlar yapmam lazım gibi geliyor geeksiz android androidi seven insanlara hefesini alsın sonra sıkılır demem gerekirmiş gibi geliyor yada hiçbirşeyi sevmediğim için alışkanlık olmuş android konusuna geri dönersek geliştirilince harika bir program olacak özelliklede tek çocuk olanlar için ben tek çocuk değilim o yüzden tabletimi kardeşimden zor alıyorum. şu an androidten bir hafta sonra sıkılabilirsiniz ama geleceği olan bir işlemci (program ?) (wft)


tabletimi okula götürüyorum kızlardan bana oynamam için zaman kalmıyor ama öyle işte ha bu arada internet bağlanıyor okulda bizimkiler okulun internetinin şifresini ırmış youtube google serbest hocaların hiçbiride bilmiyor şifresini bildiğimizi ve okulun interneti 720 plik videoyu hiç durdurmadan izletiyor bizim internetten hızlı 

yazacak pek konum yok oyüzden blog yazma işine geri dönelim ayrıca blog yazarları çok alçak gönüllü olmalı ve yaptığı herşeye çok çirkin oldu vb demeli diğer insanlarıda boş ve kendisinden çok daha alt seviyede görmeli ben blog yazarken kendimi çok kısıtlıyormuşum e bu kadar hala okul çok sıkıcı ve hala buloğum pembiş XD 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder