4 Mart 2013 Pazartesi

rüyalarım tarafından tacize uğruyorum


              

                 yazmaya olan sevgim iyice köpürdü ve kusarcasına buraya taştı. Yazı yazmamamın nedeni okulumda hiçbir sorun çıkmaması bir aydır hiç ölüm tehlikesi geçirmemem okulumda hiç kavgada çıkmadı hepsi inek okuldakilerin bende onlardanım kavga görünce hiç çaktırmadan arkası dönüp hızlıca yürüyen (köpek kovalıyor-muşçasına koşan -_-) bir insanım. Okulumuzun yeride soğuca yani amerikanın zenci sokağı gibi bir şey çok güzel bir terim oldu be :D
     
           bir aydır karabasan görüyorum hangi insan bir günde iki kez karabasan görür ki bide tabiki savaş rüyalarım var anlayacağınız hayatım ölme tehlikesi geçirmesem bile karabasan ve savaş rüyaları tarafından sabote edilmiş durumda  savaş rüyalarımda çok gerçekçi ve son gün gördüğüm savaş rüyasının devamı niteliğinde çok tuhaf ve korkunç tam bana göre yani hatta bugün (okuldan gelince uyudumda :D) amcam savaşta ölüyodu allah korusun biz sınıf olarak gidiyorduk sınıfa ondan önceki rüyamdada 4 kişi sözde benim yüzümden giriyor savaşa hah sanki arkalarından silah tuttum ama bayağı iyi savaşıyodu hepsi

amma uyuzum ha rüyalarım bile tuhaf bi aydır doğru dürüst uyuyamadım zaten insan uyurken yorulur mu ya?

9 yorum:

  1. Sen benim rüyalarımı görmedin daha -_-''

    YanıtlaSil
  2. Karabasanı bi kitapta duymuştum yanlış bilmiyorsam yataktayken uyanıp acayip şeyler görmek mi?Emin değilim.

    YanıtlaSil
  3. Karabasan ? Ben hiç görmedim bee. Benim hayatımda bi gıdım ekşın yok. :(

    YanıtlaSil