26 Mart 2013 Salı

tavşan ve lama



                    

selam benim canım blogdaşlarım okuyucularım izleyicilerim ve şuan bu yazıyı okurken canı sıkılan ve birkaç cümle okuduktan sonra son paragrafa geçmeyi düşünen insancıklar (onlinede iyisinizde realde yakaladım mı affetmem)  ne zamandır yazı yazmıyordum bahane üretmeyip direk konuya dalacam çünkü gayet çok yazacaklarım var kızlar ben galiba geometriden bir alacağım eer lakabım kumi olmasa ve daha fazla normal kızlara benzesem söyleyeceğim kelime kızlar ben aşık oldum olurdu.

imagesize bahsetmişmiydim evet bassetmiştim karne günü sınıfın en popüler çocuğuna zekisin ama akıllı değilsin demiştim ya bi de ben utangacım heralde utangaç olmasam neler yapacağım

 bugünde geometri vardı o takdir ve teşekkür alamayan çocuk şakır şakır geometri çözüyor wft! Ama çocuğun adı serkan şansına bakın ki sınav harbi kazıktı 30 bekliom  =0= tenefüsde sordum sınavın nasıl geçti diye bana 7 soru falan çözdüm dedi bende ona dedimki iyi çözmüşsün dedim süpersin dedim oysa o bana atarlandı çocuklarını dedi al dedi git dedi asdfsadad espriyi anlamayanlar için videosu: tıklayın  işte haftasonu sırf geometri çalıştım ben dedi bense ondan biraz daha çok az daha yüksek sesle bende bütün haftasonu geometri çalıştım dedim ay yazığım bişey diyemedi 

onra akşamda mesaj attı faceden kumii diye ben yarım saat sonra gördüm msjını sonra nasıl bi piskolojideysem ona şöyle bi msj gönderdim Bütün hafta sonu geometri çalışıp 4 tane soru yapbilmenin zevki bambaşka 1 taneside yanlıs çıktı ha bu arada msj attığını görmedim önemli bişeyde yazcağını dusunmuyorum zaten şimdi bu kadar yazıyı neden yazdım onuda bilemedim not: bu msjı cevaplamaya uğraşma zaten 3 saniye sonra kendi kendimi imha edicem. nasılsa ofline diye tam msjı gönderdikten sonra online oldu ve o aradaki apışmayla şöyle bi msj gönderdim Lanet olsun online misın D: ne yapabilirdim ki çok şaşırdım sonra oda böyle bi msj göndermiş ing. ödevi varmıy dişaka yaptım iyi misin lan sonra konu konuyu aştı konuştuk eğlenceliydi ya işte böyle yarın görüşürüz bu kadar ekşınlı bi hayatım varken bende konu bitmez üşenmiyim yeter bütün bu anlattıklarım sadece bugün oldu

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. liseli kızların konuşmasına tanık oldun mu? Onlar bambaşka bi dünyada yaşıyor *-* tabi alışkan değilsen baş ağrısı yapabilir?

      Sil